Menu
EUR

Garantie & klachten

Contact
0613456447
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00
Whatsapp
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00

Schade, wat nu?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. We raden je aan om dit kenbaar te maken bij ons door te mailen naar [email protected] Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


In geval van klachten raden wij je aan om deze eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is hier te vinden. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Neem contact op

Contactgegevens

0613456447
0613456447
KVK nummer: 16077237
btw-nummer: NL001740873B44
Fabion Postadres Velderwoude 64
5221 PC 's-Hertogenbosch
Nederland
Kies uw taal
Kies uw valuta

Recent toegevoegd

0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »