Garantie & klachten
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. We raden je aan om dit kenbaar te maken bij ons door te mailen naar info@fabion.nl Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


In geval van klachten raden wij je aan om deze eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fabion.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."


Fabion

Velderwoude 64
5221PC ’s-Hertogenbosch 
Nederland
(geen bezoekadres of afhaallocatie) 


Telefoon: 0613456447 (Anja van Griensven)
Email: info@fabion.nl
Website: www.fabion.nl 


Kamer van Koophandel 's-Hertogenbosch (Nederland)
KvK nr 16077237
Btw-nummer NL148079702B01 


IBAN: NL57RABO0120466627
BIC/SWIFT: RABONL2U
Naam bank: Rabobank
Neem contact op
* Verplichte velden

Spaar voor korting

Snelle levertijd

Vele betalingsmogelijkheden

Powered by Lightspeed